Vi uppdaterar våra avtal
Vi har några viktiga nyheter att dela med er. För att bättre kunna möta era behov och förbättra våra tjänster, har vi gjort om våra avtal. Dessa förändringar kan påverka både befintliga och framtida köp av hårdvara och programvara. I detta inlägg kommer vi att gå igenom vad dessa förändringar innebär och hur de kan påverka dig som kund. Läs vidare för att få all information du behöver!
Tidigare avtal
Berörda avtal som ersätts av Care-avtal
De nya avtalen
Det finns två olika Care-avtal.
Vi har infört Care-avtal för att säkerställa produktiviteten och driftsäkerheten i våra produkter. I slutändan minimerar du stillestånd och kostsamma reparationer.
Förändringen gör det enklare och tydligare för dig som kund att veta vad som ingår i avtalet.
Läs mer om Care-avtal för programvara
Läs mer om Care-avtal för hårdvara
Tidslinje
Från och med 1 oktober 2024 erbjuder vi Care BAS-avtal och Care PLUS-avtal.
Våra mjukvaror samt nya och begagnade totalstationer, GNSS, fältdatorer och skanners levereras med ett Care BAS-avtal från 1 oktober 2024.
För dig som redan har har ett funktion-, service- eller supportavtal kommer dessa att gälla fram till årsförfallodatum under 2025. Vi kontaktaktar er i samband med att tidigare avtal går ut. Har du frågor, hör av dig till ditt närmaste Trimtec-kontor.
Kontaktinformation
Om du har frågor eller funderingar kring de nya avtalen hjälper vi dig. Du är alltid välkommen att kontakta oss på följande sätt: