Aktuellt hos Trimtec

Trimtec lanserar Care-avtal

Skriven av Trimtec | Oct 24, 2024 8:08:07 AM

Vi uppdaterar våra avtal 

 

Vi har några viktiga nyheter att dela med er. För att bättre kunna möta era behov och förbättra våra tjänster, har vi gjort om våra avtal. Dessa förändringar kan påverka både befintliga och framtida köp av hårdvara och programvara. I detta inlägg kommer vi att gå igenom vad dessa förändringar innebär och hur de kan påverka dig som kund. Läs vidare för att få all information du behöver! 

  

Tidigare avtal 
Berörda avtal som ersätts av Care-avtal 

  

  • Funktionsavtal 
  • Serviceavtal 
  • Supportavtal  

  

De nya avtalen 

Det finns två olika Care-avtal.  

  • Care BAS-avtal 
  • Care PLUS-avtal 

  

  

Vi har infört Care-avtal för att säkerställa produktiviteten och driftsäkerheten i våra produkter. I slutändan minimerar du stillestånd och kostsamma reparationer. 

Förändringen gör det enklare och tydligare för dig som kund att veta vad som ingår i avtalet.  

 

Läs mer om Care-avtal för programvara 

 

Läs mer om Care-avtal för hårdvara 

  

  

Tidslinje 
Från och med 1 oktober 2024 erbjuder vi Care BAS-avtal och Care PLUS-avtal.  

Våra mjukvaror samt nya och begagnade totalstationer, GNSS, fältdatorer och skanners levereras med ett Care BAS-avtal från 1 oktober 2024.  

 

För dig som redan har har ett funktion-, service- eller supportavtal kommer dessa att gälla fram till årsförfallodatum under 2025. Vi kontaktaktar er i samband med att tidigare avtal går ut. Har du frågor, hör av dig till ditt närmaste Trimtec-kontor. 

 

 

Kontaktinformation 

Om du har frågor eller funderingar kring de nya avtalen hjälper vi dig. Du är alltid välkommen att kontakta oss på följande sätt: 

 

  • Telefon: Ring oss på 010-207 84 00 eller hitta numret direkt till närmaste kontor
  • Besök oss: Kom förbi ditt närmaste Trimtec-kontor för personlig service.