Grattis Bekim som firar 15 år på Trimtec nu i juni. Berätta lite om vad du gör och hur du trivs på Trimtec?
- Jag är avtalskoordinator och hyresansvarig för Trimtec och BuildingPoint, men även Allt i allo i många sammanhang. Jag sköter hyresförfrågningar i Malmö, tar hand om serviceavtal och sköter kontakten med hyres- och avtalskunder och jobbar även med innesälj.
- Jag involveras i de vardagliga uppgifterna och har en fot med på varje hörn. Jag ser mig som en hjälpresurs för både kollegor och kunder.
- Dagarna är väldigt omväxlande. De vardagliga arbetsuppgifterna är bland annat Avtalsfrågor, uppdateringar, kallelser, telefonsamtal med mera.
- Noggrann planering och utförande av varje arbetsuppgift är något som jag lägger i fokus och brinner för. Ett bra resultat är vägen till framgång.
Vad har förändrats sedan du började för 15 år sedan?
- Mycket har förändrats på 15 år. Från att ha varit lilla Geograf, på den tiden, med 7-8 anställda till stora Trimtec, som är rikstäckande och har strax över 50 anställda.
- Spetskompetens inom de olika områdena gör att vi alltid kan tillgodose kundens mätbehov och vi gör vårt yttersta för att ta fram rätt utrustning, rätt program och rätt avtal.
Hur började resan på Trimtec?
- År 2008 var jag på anställningsintervju och fick träffa Nils Lambrin (chef på Geograf) , Mikael Pettersson och Petra Hartman, mina kollegor sedan 2008. 😊
- De tolv första åren sysslade jag med Geodetiska Instruments och arbetade med Micke Pettersson.
- Jag var med och startade försäljning och underhåll av Serviceavtal.
- 12 år senare fick jag ett erbjudande från min kollega Peter Hammarbäck, om en tjänst som avtalskoordinator. - Att arbeta med avtal är något jag brinner för.
- Ett par dagar senare återkopplade jag med ett svar och här sitter jag, 😊 omgiven av goa kolleger och kunder, omgiven av tusentals avtal, avtals-frågor och uppdateringar.